untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 31 Disember 2009

SELAMAT TINGGAL 2009...




SELAMAT TINGGAL 2009..nmpknya taun 2010 akan menyusul..cptnya msa b'lalu..diam x diam usia gak semakin meningkat..nmpaknya kelibat no 2 akan meninggalkan aku dan digantikan dgn no 3..uwaaaaa!!!!! ya..umo aku akn masuk 30 taun dpn..even besday aku bln 5..x b'maksud aku nk menidakkan reality 2..tp x kisah rr..bg aku umo hanyalah sekadar angka..angka yg x m'bwk apa2 mkna..aku pn x pnh nk sorokkan umo aku..tua @ muda..2 sume x pntg..yg pntg diri kite hndk rr sntiasa brsh dr sgala perkara2 -ve..bila ati bersih..sume bersih..umo 30 pn leh nmpk cm 20..hehe..bila munculnya taun baru..maka azam baru pn akan t'tanam..azam taun lps aku..blm t'tunai sepenuhnya..insyaAllah..aku akn berusaha utk menunaikan azam 2 pd taun ni..apa azam aku 2?..mcm ct nurhaliza kata..BIARLAH RAHSIA..hehe..taun ni..insyaAllah status aku akan berubah..dan semestinya azam aku mungkin lebih cenderung ke arah kesempurnaan hidup berumahtangga..mudah2an segalanya akan b'jln lancar dan sentiasa diberkati Allah swt..aminnn..xde apa yg paling m'bahagiakan dlm idup ni selain dpt kebahagian yg b'kekalan...taun 2009 akan ditinggalkan dgn penuh kesyukuran..b'syukur sbb akhirnya dpt gak mengharunginya dgn pnuh sbr..byk pahit manis dan suka duka yg dilalui sepanjang taun ini..byk perkara2 yg x diduga b'laku..apapun..diharap kedatangan 2010 akn lebih menjanjikan kebahagiaan dan kegembiraan..bermulanya taun baru..maka 1 lg lembaran idup baru akan b'mula..kelemahan2 diri yg sblm ni x dpt diperbaiki..hrp akan dpt di perbetulkan..sama2 rr kite berusaha utk mnjd insan yg sntiasa  tahu menghargai diri kite...buat semua..SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2010...