untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 11 Disember 2009

CINTA INI...



Siti Nurhaliza - Cinta Ini
(i dedicate this song especially 2 my dearest Hazree...
i luv u so much Abg....)

Betapa Engkau Menyintai
Agungkan Aku Bagai Seorang Puteri
Selalu Kau Puja Diriku Ini
Melayang Aku Tak Memijak Bumi

Namun Terkadang Ku Rasakan
Apakah Sikapmu Tak Berlebihan
Aku Wanita Tak Sempurna
Bukan Sekilaunya Batu Permata

Marilah Bersama Jalani Cinta Kita Apa Adanya
Saling Mengerti Dan Sudi Menerima
Kita Manusia Biasa

Marilah Menjaga Kesucian Cinta Rahmat Yang Kuasa
Saling Berpadu Hati Untuk Berdua
Dalam Dakapan Mesra

Nikmati Suka Berbagi Duka
Seiring Denganmu Aku Bahagia
Genggam Jemari Dan Berjanji
Setia Selamanya Sampai Akhir Nanti





sekuat mana kah cinta kite pd org yg kite syg? cinta mmg sush nk diramal..susah nk ditafsir..dan susah gk nk dimengerti..cinta bole buat kite ketawa..menangis..gembira  dan sedih..kdg2 bila kite terlalu cinta..kite bakal b'depan dgn kelukaan yg dlm bila kite kecewa..cinta x bole dipaksa..cinta gk dtg secara tiba2..cinta mmg indah kn??? ek knp mlm ni aku tetiba jd jiwang ni? owh..mgkin sbb aku rsa bhagia dgn cinta yg dimiliki skrg..cinta yg begitu sempurna..mgkin cinta yg dtg di kala aku berada dlm kematangan fikiran..bila kite mencintai seseorang..kite b'sedia utk menerima dirinya seadanya..kekurangan..keburukan..jua segala kepincangan..bkn hya terlalu m'harapkan kesempurnaan..tetapi bersama2 mncari keserasian dan kesefahaman..kerana kite perlu saling lengkap melengkapi..aku juga rsa bahagia bila kwn2 aku beroleh cinta dan kehidupan yg bahagia..hanya kite yg mmpu cipta kebahagiaan yg kite mahu..semuanya berada di tangan kite..berkat doa dan izinNya..insyaAllah..kite akn sntiasa merasa indah dan bahagia dgn CINTA INI.....