untuk suke2 ajerrrr...

Ahad, 20 Disember 2009

MAKAN NGAN FAMILY KT MEDAN IKAN BAKAR PONTIAN..



da lama rasanya x update blog nih..yek rr aku bz btul lately ni..so..nk nyentuh laptop pn x sempat..hehe..byk btul bnda nk wat..tp cian plak kt blog aku nih bila x di update2..kang majuk plak dia..k rr aku nk cite psl mlm awal muharam ari 2..aku ngan sume family aku g mkn seafood kt pontian..kt MEDAN IKAN BAKAR PONTIAN..actly tmpt 2 antra tmpt pebret aku klu terasa nk mkn seafood..nk tau knp aku suke mkn kt stu?..sbb ikan,udang,sotong,lala,kupang,kerang,ketam dll..sumenya fresh2 belaka..so bila mkn rsa cm puas jek..apa x freshnya..restoran 2 kepunyaan persatuan nelayan2 pontian..restoran 2 pn t'letak betul2 b'sebelahan dgn tmpat nelayan2 meraih ikan...pas 2 hrga mkn kt sni pn amat rr b'baloi2..murah sgt2..mgkin sbb nk dpt bahan mentah sng..2 yg murah..dia msk pn sdp..so..mmg best rr..bukn senang nk dpt b'kumpul mkn rmai2 cmni..mmg happening gile rr..lg2 dgn keletah 4 org ank sedara aku..mlm yg kitorg g 2..mmg rmai gile org yg dtg..myb sbb cuti kn..kitorang smpai jek..ikan pn da abis..yg tinggal cuma makanan laut yg lain jek..t'pksa rr mlm 2 mkn tnpa ikan...tp mmg best rr mkn kt sni..lg2 klu dtg mkn ngan family..mmg syokkk tauuuu....hehe..jom tgk gmbo yg sempat aku amik sementara nk tggu makanan sampai...


anak2 sedara aku yg x reti nk duduk diam..

amik gambo rmai2 kt jeti..

masing2 da x tahan lapo tggu makanan sampai..

jeng! jeng! jeng!..time 2 mkn puas2....