untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 25 Disember 2009

KEBOSANAN YG MENYELUBUNGI JIWA..


mmmph..arini boring sgt2..sbbnya aku sorang2 kt opis ni..biasanya adik aku ada..tp dia amik leave plak arini..spatutnya arini opis tutup sbb public holiday kan..tp da bos suh bukak..kna rr bukak..lgpn keje sndiri..xleh rr nk mls2..tp yg m'bosankan aku arini ialah sbb arini xramai customer yg anta sawit..td pg jek ada..ni da senyap..myb diorang ingat arini cuti..2 yg diorg pn x potg sawit..so..snyp sunyi rr kt sni..budak2 keje pn xde..tunang aku pn xde..sumenya g kandang sbb merepair kandang lembu utk preparation nk masukkan lembu baru bln 2 ni...tggallah aku t'kontang kanting di tinggal keseorangan..uhuk! uhuk!...nk tgk tv xde mood..nk surf internet da cm bosan..xtau nk watpe..2 yg tulis blog nih..huhuhu...


aku yang bosan....