untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 4 Disember 2009

MALANG TIDAK BERBAU....



smlm ari paling sedey bg aku..sbb sportrim kete aku pecah t'langgar kayu..btul rr org kata klu sesuatu bnda 2 nk jd..mmg kite xleh nk elak..smlm aku otway nk g kluang..konon2 nya nk g bli brg skit..lgpn kt opis da xde kje..tunang aku pn xde sbb bz nk menyiapkan canopy dia..so aku pn g r kluang ngan adik aku pas da mntk keizinan drpd tunang aku..kejadian 2 b'laku kt jln AIR HITAM-KLUANG..selang sebuah keta kt depan aku 2 lori kayu..nth mcmn tetiba kayu 2 jtuh kt ats jlnraya..nsib baik kayu 2 kecik aje..mmg aku x smpat nk elak rr..2 pn aku da sedaya upaya cuba elak..last2 kna gk kt tayar kete aku...memula aku ingtkan tayar kete aku xde pape..tp disbbkn aku pnya VSA (vehicle stability assist ) menyala..so mmg aku tau rr ada something yg x kna..aku pn parking tepi dn tgk tayar kete aku..uhuk3!!!..cm nk nangis aku..abis pecah sportrim kete aku..trus call tunang aku..risau gk tkut dia mrh..tp nsib baik dia x mrh..trus dia dtg dan tukar kn tayar kete aku..t'pksa pkai tyr hyundai wt sementara..da sebelah lain sportrimnya.. tp nk wt cmn kn..bole jek rr..tp aku sgt2 b'syukur rr sbb x jd pape kt aku..2 yg pntg kn...mcm tunang aku ckp..brg kite leh gnti lain..nyawa kt mn kite nk cr ganti???...


tgk rr tayar n sportrim kete aku..abis pecah sportrimnyer..


tunang n adik ipar aku tgh nk tukar tyr..


leh rr wt sementara wktu pkai tyr hyundai tunang aku..