untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 28 Disember 2009

celebrate anniversary @ DANGA CRUISE...



malam 27/12/09 td..aku dgn berbeso ati telah pun membelanja my beloved fiance naik DANGA CRUISE @ DANGA BAY sempena anniversary kitorang yg ke 5 bln b'tunang..sbnrnya mmg aku sngaja nk wat surprise utk dia..dia pun mmg xtau plan aku..coz 26hb 2 aku mmg da wat reservation..(thanx to my bestfren RUBY coz dia rr yg bgtau everything ttg DANGA CRUISE ni...thanx dear..)..so..mmg t'kejut beruk rr tunang aku 2..sbb dia pn x expected aku akan bwk dia naik kapal ni..hahaha..b4 ni klu mkn kt DANGA BAY mmg nmpk kapal ni pusing2..tp kalini b'peluang lak berada kt dlm nya..kitorang pegi b'3..ngan adik aku skali..(sng skit nk amik2 gambo..hehe..) tiket utk adult rm50..n child rm25..ni include makan rr kat dlm kapal 2..dia ada sediakan buffet utk kite..siap leh karaoke2 lg tau..masa kt atas kapal 2 plak adalah selama 2 jam..dia akan bawak kite pusing2 keliling danga bay 2 jek..sronok gak rr..sbb b4 ni xpnh naik kapal..naik feri,bot 2 penah rr..rasa mcm teruja gak rr bila kite dpt bersantai2 kt luar kapal sambil tgk pemandangan jb pd mlm ari..da mcm dlm cite titanic plak..hehehe..kt bwh ni gmbo2 yg aku amik masa kt dlm dan di luar kapal..so hepy..n i wish i could b here again..


ni masa kt dlm kapal baru nak mkn..

tgh mkn..sdp gak makanan2 yg disediakan..


ni plak kt jeti b4 nk naik kapal..

kt luar kapal..seronok dpt tgk panorama mlm..







time nak balik...