untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 7 Disember 2009

BEGINIKAH LUMRAH KEHIDUPAN???? SELAGI MANA KITE MAMPU BERTAHAN..



Melawan Kesepian - Siti Nurhaliza

Judul/Lirik Lagu: Melawan Kesepian
Penyanyi: Siti Nurhaliza

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku…

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku…

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku…

Semoga kepergianmu
Tak akan…
Semoga mampu kulawan
Kesepianku…

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti..

(lagu yg aku suke dgr time aku sedih..lagu ni mmg sedih bg aku...)


arini mood aku x begitu baik..sgt2 down..sumenya b'punca drpd 1 masalah kecik..kecik ker??? myb yesz..o..myb not..aku bukan rr org yg suke nk show my sorrow n my pain kt dpn org..i just kept it myself n pendam sorg2..sntiasa ketawa bila kt depan org..even seberat mn pn masalah yg melanda..sebolehnya aku xkn dn xmo susahkn org lain..itu rr aku..paling tidak pn..aku akn crying..n crying..n crying..dn tabiat buruk aku time aku sedih ialah..aku suke dgr lagu2 jiwang yg sedih..yg bole wat aku lg menangis+sedih smbil b'kurung kt dlm bilik..aku rs itu rr terapi yg paling b'kesan skali setakat ni  utk wat kesedihan aku b'kurangan..selagi i can handle it..nobody will knows yg time 2 aku sgt sedih+stress+down...bg aku..kesedihan x perlu kite  kongsi dgn sume org..but if something yg m'gembirakan..we must share it with other...xde org kt dlm dunia ni yg bahagia sepanjang ms kn? bukan ke kdg2 luka+kecewa+sedih 2 corak bg mewarnai kehidupan kite..sume yg b'laku ada hikmahnya..dn kite kna redha dgn setiap apa yg b'laku..aku pn bkn rr org yg mrh b'panjangan..paling tidak klu aku mrh pn..dlm 2,3 ari..kemarahan aku akan reda..aku gk mmg pemaaf org nya..kdg2 aku slalu merungut..knp rr aku x jd org yg keras ati..knp aku ni dilahirkan sebagai seorg yg lembut ati?..aku btul2 x suke dgn sifat aku yg 1 ni..alangkah baiknya klu aku ni tegas+keras ati+tetap pendirian..tp aku bkn rr org yg mcm 2..n dats y org slalu take advantage kt aku..tp nk wt cmn kn..terima jek rr..sesungguhnya kite mmg insan yg lemah..sume yg terjadi adalah ketentuanNya..xde sape yg bole mengubahnya kn..klu rr kite sume bole menulis takdir di tangan sendiri..alangkah bahagianya..tp mustahil sume 2 bole t'jdi kn????