untuk suke2 ajerrrr...

Sabtu, 26 Disember 2009

HEPY WEDDING ANNIVERSARY 34TH YEAR TO ABAH&UMI..


mlm smlm..aku ngan family tunang aku g celebrate anniversary perkahwinan abah&umi tunang aku yg ke 34 taun..'HEPY ANNIVERSARY 2 ABAH & UMI..'..kagum ngan perkahwinan ibu bapa kita yg bole b'tahan dan kekal smpai berpuluh2 taun lamanya..perkahwinan zaman skrg..susah nk bertahan lama..mungkin seiring ngan peredaran zaman yg t'lampau moden yg mana pasangan zaman sekarang da x mementingkan komitmen t'hadap sesuatu hubungan..pape pn..diharap biarlah nnt kita pn dpt kekalkan hubungan dan rumahtangga kite hingga ke akhir hayat..biarlah hanya ajal jek yg dpt memisahkan..ops apa rr yg aku merepek ni..b'balik pd anniversary abah & umi td..kitorang celebrate kt RESTORAN RAWA..restoran yg menyediakan stemboat dan lain2 makanan seafood..restoren ni adalah salah satu restoran steamboat pebret family tunang aku.. mlm 2 kitorg sume mkn steamboat jek...hepy rr gak sbb bkn slalu dpt mkn sama2 cmni..Abg Helmee ngan Kak Dina plak telah menyeponser kek utk abah & umi..sdp kek 2..even agk mahal dan x sepadan dgn saiznya..tp mmg b'baloi2 rr..hehe..pape pn..tahniah rr utk abah & umi..semoga berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat hendaknya...AMINNNN...


abah & umi..potong kek anniversary
yg di sponser oleh Abg Helmee & kak Dina..

msg2 tgh khusyuk menjamu selera..

me n my beloved fiance..

family bahagia..Kak Dina..Hadif n Abg Helmee..
(Hasya ngan Humaira x t'masuk plak pic diorg..)

dlm kete time nk balik uma..sempat lg 2..
(muke tunang aku yg t'pksa kna amik gmbo...hahaha..
sory eh abg..)