untuk suke2 ajerrrr...

Ahad, 6 Disember 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU AMIR&ZILA..PART 1



ari Sabtu td..aku ngan tunang aku telah menghadirkan diri di majlis perkahwinan kwn kpd tunang aku..iaitu amir..actly mjlis ni adalah mjlis belah pompuan..disbbkan aku ngn tunang aku kena menghantar pengantin..so kete aku pn telah dihias dgn reben dn bunga kaler pink merah..meriah betul..haha..nasib baik rr kete aku tayarnya tunang aku da tukarkan ngn sportrim baru..klu x alamatnya x dpt rr nk anta pengantin..mjlis belah pompuan di adakan di MAJIDEE..majlis belah lelaki plak akn diadakan pd esok hari..tema mjlis 2 adalah hitam merah..cntik gk..khemah dn main table kaler hitam putih..mmg nice..msa mjlis ni..hujan pn turun..nsib baik x begitu lebat..tp risau gk..sbb tempat lain mmg hujan turun dgn lebat..tp alhamdulillah rr sbb majlis 2 berjalan dgn lancar skali..by the way..SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT AMIR&ZILA..semoga b'bahagia hingga ke akhir hayat..aminnn..


kete untuk m'hantar pengantin..
tgk rr kete aku..cantik sungguh bila dihias ngan reben2..hehe..



aku ngan tunang aku kt kedai bunga
msa menunggu kete dihias..



keadaan sewaktu majlis berlangsung..



aku yg sempat gk b'posing sakan..hehe..



ngan tunang tersayang....