untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 7 Disember 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU AMIR&ZILA-PART 2



ari 2 aku da wt entri bout wedding amir&zila ms kt uma pompuan kn..so kali ni aku cite psl majlis kt uma lelaki plak..majlis kt uma lelaki diadakan sehari selepas majlis kt uma pompuan diadakan..mjlis ni b'langsung kt Tmn Ungku Tun Aminah..tema kt belah lelaki plak ialah hitam merah..pasangan mempelai plak pakai baju kaler putih..disbbkan aku ngan tunang aku ditugaskan utk m'bwk pasangan pengantin..so kul 1.30pm kitorang da smpai utk jemput pengantin kt kedai mak andam..tup2 smpai jek..dibgtau yg pengantin baru nk diandam..iskh aku t'peranjat gk..yek rr nk sanding kul 2..smpat ker??..ari dengan gelap nk ujan..iskh..aku plak yg risau..jd aku ngan tunang aku pn t'pksa rr menunggu pengantin 2 siap..aku x kisah pn..cuma yg aku risau..kul bape nk sampai kt uma pengantin lelaki..klu aku..kompom aku da mengamuk kt mak andam 2...tp nasib baik dlm kul 2 lebih skit 2 pengantin da siap..hujan pn time 2 da mula turun..sampai kt uma pengantin lelaki dlm lebih kurang kul 2.40..xpe rr..yg pnting sumenya selamat..wt amir&zila..semoga b'bahagia ye!..alhamdulillah sumenya da selamat...


sementara menunggu pengantin yg lom siap diandam..
kitorang pn posing2 dulu dlm kete..




bergambar kt ice curving yg dibentuk mnjadi
bentuk burung..cntik betul...




pengantin yg sedang b'sanding diatas pelamin...