untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 30 Disember 2009

PERMATA HATIKU...


ni adalah antara anak2 sedara aku yg aku sayangi..aku da pn ada 4 org anak sedara..memang meriah klu sumenya b'kumpul kt uma aku..riuh rendah jadinya...mmg hepy sgt2 melayan keletah diorang..tau2 jek rr budak2 yg baru nk m'bsr ni..mcm2 ragamnya..mcm2 aksinya..kdg2 naik pening di wat nye..penat jgn cite rr..mmg bole kurus klu ari2 menguruskan diorg..hehe..tp nk wat cmna kn..dulu kite msa kecik2 pn gtu gak..kt bwh ni 2 drpd 4 org anak sedara aku yg sgt2 aku syg..saje aku amik gmbo diorg ni time diorg memain basikal kt dpn laman uma..bila ada diorg ni..t'hibur gak ati..ada jek aksi2 comel yg di wat nye..drpd seih..leh jd gmbira..drpd tensen..trus ilang masalah..mmg kehadiran anak2 buah aku ni mewarnai kehidupan aku sekeluarga..anyway..mak long alwiz love all of u my sweetheart  ADAM..ALYA..ASHRAF N AKIM...


ALYA ADRIANA.. yg selalu jek nk cari gaduh ngan abgnya Adam..




ADAM HAIKAL..yg keletahnya selalu mencuit ati...