untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 3 Disember 2009

MEETING TAHUNAN ARENA SAWIT SETIA JAYA...



ari SELASA 1/12/2009 td..tunang aku tlah mengadakan mesyuarat tahunan dgn pekerja2 nya..b'tempat kt prkarangan opis kitorang..mesyuarat 2 diadakan pd pukul 8 mlm..sume pekerja2 hadir..sblm mesyuarat diadakan..kitorang wt mkn2 skit..wt bbq..bakar ikan..udang..kerang dn mcm2 lg..mmg happening rr bila da kumpul rmai2 gini..cm 1 fmily da rsa nye..mesyuarat ni diadakan adalah b'tujuan bg m'bincangkan perancangan yg akan di buat utk tahun 2010..mengatur strategi bg memajukan lg syarikat..sama2 m'beri teguran t'hadap prestasi dan disiplin para pekerja..acara2 tahunan yg akan diadakan oleh syarikat dll..mlm 2 gk..diadakan undian bg menentukan siapakah pekerja paling cemerlang sepanjang tahun 2009..undian dibuat berdasarkan kerajinan..tahap disiplin dan attitude pekerja 2..2 org dipilih..dan undian ditentukan oleh para pekerja sendiri..karang kalau aku atau tunang aku yg pilih..ckp kitorang pilih kasih plak..jd lg senang wt mcm ni..hadiah bg pekerja cemerlang yg mendapat undian paling tinggi adalah TV 29"..dan tempat ke dua plak dpt TV 21"..mmg suke rr yg mn dpt hadiah 2..cabutan bertuah pn ada gk iaitu mndpt duit sebanyak RM100..pasni acara ni akan mnjd acara tahunan syarikat..kdg2 sebagai majikan kite x perlu nk b'kira sgt dgn pekerja..tnpa pekerja sape lah kite kn?..mcm 2 gk rr sebaliknya..aku pnh bekerja dgn org..so aku pn pnh rsa mcmn perasaannya bila mndpt majikan yg t'lampau kedekut dn b'kira..sbb 2 rr aku ckp kt tunang aku..kite kna hargai pekerja kite..biar pekerja kite rs hepy nk keje dgn kite..jgn letakkn sempadan antara pekerja dan majikan..biar kite bekerja sebagai 1 family...barulah kite pn rs seronok nk keje kn....

 
tgk rr seronoknya bdk2 ni tgh BBQ..


ada udang..ikan..kerang..sotong..sate dll


sume tgh syok mknnnn...




bergambo b'sama tunang tersayang...


gambo aku yg wajib ada...hehe..


bos tgh nk start meeting..


gambo2 kandid..


pekerja cemerlang tahun 2009..ABOH  ngan ANUAR..
senyum lebar dpt hadiah TV..hehe..


b4 balik..amik gmbo lg..