untuk suke2 ajerrrr...

Ahad, 1 November 2009

TUKAR SPORTRIM BARU...



akhirnya tercapai gak rr hajat
tunang aku nk tukar sportrim baru
utk kete kesayangan dia 2...
walaupun b4 ni aku akan wt2
x dengar bila dia request nk tukar sportrim
baru kt aku...hahaha!!!
(sbnrnya mhal..jd cm m'bazir jek..sportrim original bkn
x cntik pn...)

biasa rr kite org pompuan ni..
mn rr ada respon sgt bila bab2 nk solek kete ni..
lain rr bab solek muka kn? hehe..
tp lelama cm kesian plak aku kt tunang aku ni..
bila dh ari2 sebut bnda 2..
akhirnya aku bg rr keizinan kt dia..hehe..
(oppsss..aku bkn queen control eh..biasa rr tunang aku
2..klu nk wt pape..mst nk mntk izin aku dulu...
aku pn x tau npe..dia da mmg cm 2..)

so..ari sabtu td..dgn rasa x sbar..
tunang aku pn ajak aku g Batu Pahat cari sportrim..
tp..pusing pnya pusing 1 BP..
x pn jupe sportrim yg b'kenan di ati...
last2 tukar sportrim kt simpang rengam jek...
hahaha!!..lucu betul...

mmmph..suke btul tunang aku
bila da dapat tukar sportrim kete dia 2...
malam jek terus bwk aku g jln2 JB...
nk bodek rr 2..hehe..
pape pn..aku rsa hepy
bila tunang aku hepy...



Keta yg da siap di tukar dgn sportrim baru...


ni rr sportrim ADVANTI yg diidam2 kn tunang aku 2..


keje2 pemasangan sportrim..


wt element and balancing..


keceriaan begitu t'panvar setelah apa yg dihajati t'capai..hahaha...