untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 25 November 2009

pakai tudung ala2 CT NURHALIZA...


pagi2 msa tunang aku amik aku g kje soalan 1st yg t'pacul kt mulut dia adalah.."ai yang..sejak bila pakai tudung nmpak rmbut nih?" aku pn jawabr.."sejak sayang nk jd mcm CT NURHALIZA rr"...berkerut dahi tunang aku..cm caya x caya....hahaha...klakar aku di wt nyer..sbnrnya aku memain jek..actly arini bru 1st time aku pkai selendang ala2 Dato' CT ni x pkai anak tudung...biasanya aku akn pkai anak tudung..dek kerana arini aku ada appointment nk wat facial kt TRUE HARMONY..so..2 yg aku sngaja x pkai anak tudung...x selesa rsa nya pkai selendang cmni..kejap2 nk t'tanggal..cmn rr CT NURHALIZA 2 leh than ek?..so da t'lanjur arini pkai selendang cmni..jd aku pun saje2 rr b'posing kt dlm opis..bkn selalu pn aku dpt pkai selendang cmni...hehehe...perasan cm cun rr...hahaha!!!!













..