untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 30 November 2009

HADIAH KEJUTAN ANNIVERSARY PERTUNANGAN...



smlm..aku tlh pn mndpt present anniversary p'tunangan aku spt mn yg tunang aku jnjikan..present yg m'buatkan aku x henti2 t'senyum..yg buat aku cm syg sgt2 kt tunang aku..yg buat aku mcm sgt2 dihargai..dan mcm2 lg rr..aku btul2 x sgka yg tunang aku snggup bwk aku g KLCC semata2 nk g BUTIK LV dan belikan aku handbag LV idaman aku..aku btul2 t'haru..smpaikan aku menangis sbb cm sedih sgt..tunang aku ckp..patutnya dpt hadiah suker..tp aku menangis plak..aku bkn apa..gembira+terharu..cm sebak rsa nya..aku btul2 x sngka..padahal da lewat ptg..aku pn x expect yg dia nk bwk aku g KL..blik2 dr keje jek dia ckp suh siap2..dia kata pkai ala kadar jek..aku pn pkai biasa2 jek rr..aku ingatkan dia nk bwk aku g mkn dekat2 jek..x sgka plak dia bwk aku g KL..smpai KLCC jek da pukul 8.30 mlm..trus naik g butik LV..dia ckp kesian kt aku sbb lom dpt2 hadiah lg..aku pn sbnrnya x kisah..coz aku tau dia bz sgt lately ni..maklum rr nk anta lembu ke sana ke mari..dan yg paling aku t'haru sbb dia sanggup belikan handbag LV yg aku suke 2..b4 ni mmg aku ada survey handbag 2..mmg aku minat gile..tp xde rr smpai nk beli..coz hrga dia mhal..n aku punyer handbag coach msa hantaran 2 pn jarang aku pakai..aku pn bkn suker m'bazir sgt..tp tunang aku ckp xpe rr..sbb dia tgk aku suker sgt kt handbag 2..2 yg dia nk gk blikan...2 rr dia tunang aku..jarang nk hampakan aku..even kdg2 aku yg b'keras xnk..tp dia ttp gk sedaya upaya nk gembirakan aku...kdg2 aku rsa b'syukur sgt sbb dianugerahkan insan spt dia..byk kegembiraan yg da dia bwk dlm idup aku..t.ksh abg..t.ksh kerana bgtu menyayangi diri ini....



ini rr dia handbag LV present anniversary p'tunangan aku...