untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 6 November 2009

MAJLIS PERNIKAHAN KAWANKU..NORYATI SHAWAL...



Ari jumaat td..06/11/2009..
aku menghadirkan diri di majlis pernikahan
kawan baik aku iaitu NORYATI SHAWAL 
yg diadakan di..
KG CHOKRO..SIMPANG RENGGAM

biasanya org nikah kt masjid kn..
tp kwn aku ni dia wt kt uma jek..
tp ok rr sbb uma bsr..jd xde rr masalah sgt..
dgn skali lafaz..maka dgn rasminya..
sah lah yati jd isteri kpd insan yg dicintainya
iaitu NORWAN AFENDY..

pas nikah 2..diadakan majlis berinai kecil..
(aku rsa org joho jek kot yg ada majlis berinai ni..
klu x silap aku rr..)
then kitorang pn dijamu ngn jamuan
slps majlis nikah 2..

sok baru majlis persandingan diadakan..
so..aku akn update gambo2
msa mjlis persandingan diorang k..
kt sni aku sertakan beberapa gmbo
yg disempat2 kn gk aku amik..
(disebabkan aku jd peneman pengantin)

buat YATI&FENDY...
"selamat menempuh alam baru dlm kehidupan...
semoga kekal hingga ke akhir hayat..."


memotong pulut kuning pas selesai akad nikah..


wajah ceria+b'debar pengantin perempuan sebelum akad nikah...


semasa penyerahan barang kemas dan acara sarung cincin..


sempat gk rr aku b'gambo ngan pengantin pompuan..


semasa majlis berinai kecil...