untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 13 November 2009

MUHAMMAD DZIKRY WAFI..



da lama rasanya aku x update blog nih...
al maklum rr..bz nk menyiapkan baju aku 2..
2 yg nk sentuh laptop pn x sempat..

tp..dlm bz2 2 pn..
aku smpat gak rr g menjenguk
 besfren aku UDA..(NAFIZAN) yg baru pas b'salin..
baby boy yg diberi nama MUHAMMAD DZIKRI WAFI 2..
sgt comel like his mom..hehe..

yg bestnya..time aku dtg 2..
baby boy nya leh bukak mata plak..
menurut kata mama dia..
biasanya dia akan tido jek..
mgkin rezeki aku agknya..hehe..
bestnya bila tgk member2 aku sumenya da ada baby..
bila la turn aku agknya..huhu..

by the way..congratulations 2 UDA..
akhirnya jd mummy gk..
semoga pasni akn jd seorg ibu yg baik..
wat baby hencem..DZIKRY..jgn nakal2 tau syg..
slalu dgr ckp mummy dia..hehe..



ni rr baby boy yg baru jek berusia 20 ari..


tgk 2..da pndai smile time amik gmbo..so cleverrr...


ada tokoh x?..haha..