untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 24 November 2009

barang wajib ada dlm handbag...


biasa rr kiter org pompuan..
klu handbag x beso cm aper..
mmg x sah..
mcm aku..lg beso handbag 2..
lg aku suke..
bkn aper..sng sumer brg leh aku sumbat..
bak  kata tunang aku..BEG DOREAMON..
mcm2 ada..hehehe..

kdg2 2..bnda2 yg x sepatutnya pn ada..
tp biasa rrr..selagi brg 2 pntg..
selagi 2 rr akn diangkut ke hulu hilir..

kt sni aku sje jek nk kongsi ngan u all..
ape bnda wajib yg mst ada
kt dlm handbag aku..
bnda2 ni sumer..MESTI ADA...
klu xde..cm rsa x lengkap dn kehilangan jek...


JOM KITER TENGOKKKK...


PURSE...sah2 mmg wajib ada..sume bnda pnting2 ada kd dlm 2..
ic..lesen kete..member card..kad bank..kad kredit..
dn yg paling pntg tntu rr DUIT...



HP NOKIA N97...oh x rau rr cmn klu hp xde..
tp ada beberapa kali gk aku t'tinggal hp kt uma..
susah klu hp xde..cm ilang nyawa jp rsa nya..


LIPGLOSS & LIPSTICK...susah xde bnda2 alah ni..
xmo rr nnt muka nmpk pucat jek...


MIRROR...hahaha..umo da 29 taun..
tp crmin pn pic monkey..hik!hik!..
susahnye idup aku tnpa cermin..
 

BODY LOTION ISSEY MIYAKE...
aku suker sgt ngan bau dia yg harummm semerbak..
mst ada kt dlm hndbag aku..


ZA OIL BLOTTER..biasa rr kdg2 muke b'minyak
or something..tekapkan jek tisu ni kt muka..
gerenti ok..


GRAPE SEED 6000..supplement anti oxidant ni..
bgus untuk kulit..kna mkn pagi n mlm..
so mmg rr aku usung ke sana sini..


PENDRIVE KINGSTON...sng klu aku nk save data
atau pape...susah gk klu bnda ni xde...


KAMERA...ha..bnda ni sntiasa ada kt dlm handbag aku..
dek krna aku ni suke b'gmbo..
so..kamera xleh berenggang ngan aku..
padahal hp da ada camera kn..
nth rr..cm x puas rsa nyer guna camera hp...