untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 11 November 2009

JAHIT MANIK SENDIRI.....



hari raya aidiladha da pn nk smpai kn..
alhamdulillah..lembu2 pn da abis terjual..
so..aku pn mcm biasa rr..
da sbuk2 wt baju utk dipakai pagi raya..

awal2 lg aku da beli baju..
taun lepas ari raya aji aku pkai bju kaler gold..
so..taun ni aku pilih kaler biru plak..

tunang aku mmg x ckp ape rr..
tiap taun pn..dia akn ikut jek kputusan aku..
baju kaler apa nk pkai...
yek rr da tinggal pkai jek kn..
bukan dia yg sibuk2 nk kna jahit baju 2 pn..hehe..

di sebabkan baju 2 kosong..
jus ada bunga2 yg same kaler..
so..aku dgn rajinnya tlah mnjahit manik terabur
kt sepanjang leher dan pergelangan tgn baju 2..
ala setakat jahit manik yg simple2 2..
spe2 pn leh wt kn..

baju2 aku sblum ni pn..
byk yg aku jait manik sndiri..
ada gk yg mntk tlg jaitkan manik kt baju diorg..
tp aku x amik tempahan rr..
jait utk baju sndiri jek..hehehe..

so..itu rr aktiviti aku sepanjang minggu ni..
mmg bz nk menyiapkan baju 2..
2 yg nk update blog pn smpai da x sempat..
bkn nya xmo tempah kt org..
tp klu bnda 2 kiter leh wt sndri..
nk wtpe bzir2kn duit suh org lain wt kn?..


tengok rr aku yg tgh khusyuk menjahit manik...


ni rr dia hasil keje tgn aku..hehe...jenuh nk nyiapkan tau...