untuk suke2 ajerrrr...

Sabtu, 28 November 2009

HEPY ANNIVERSARY MY LOVE....


26/7/2009..genap rr sudah 4 bln aku mnjadi tunang org...alhamdulillah..sepanjang terjalinnya ikatan ni..hubungan aku ngan tunang aku semakin baik..semakin mengenali hati budi masing2..dan semakin menerima antara 1 sama lain dengan seadanya..harapan aku semoga hubungan ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat..insyaAllah...
sempena anniversary ke 4 bln ni..aku sengaja nk wat surprise utk tunang aku..di sebabkan dia bz sgt ari 2..sbb sibuk menghantar lembu korban sempena nk raya aji ni..so mmg dia pn x syak pape rr..aku jus belikan dia sepasang baju ngan seluar..n tempah bunga with chocolate..pastu sent kt opis..blik2 jek terperanjat rr tunang aku tengok ada present utk dia..hehe..hadiah utk aku lom dpt lg..dia janji akn bg bila dia da x bz nnt..ala xpe r..aku pn phm..mmg klu tiba rya aji jek..mmg dia rr org yg paling bz skali...utk Abg..hepy anniversary kite yg ke 4 bln b'tunang...semoga kasih sayang antara kite akn sntiasa b'kekalan utk selamanya...syg amt b'syukur sbb adanya abg di sisi syg...luv u 4eva...

present yg aku bg kt tunang aku..
aku plak yg xcited b'gmbo...hehe..
bunga dn kotak hadiah..