untuk suke2 ajerrrr...

Sabtu, 21 November 2009

PENINGNYA NK PILIH WALLPAPER..... YG MANA SATU EKKK???



aduhhh..pening betul aku nk choose
yg mn satu wallpaper yg aku nk
bubuh kt bilik2 kt uma tmn..
byk sgt design..
mmg rambang mata di wt nyer..
dekat 1 jm setengah gak milih..
nsib baik last2 juper gk yg b'kenan kt ati..

actly uma 2 lom siap sepenuhnya..
2 yg kna wt part by part..
b4 ni..ruang tamu ngan ruang mkn da pn
di wallpaper kn..
tinggal bilik2 jek yg lom..

yg klakarnyer..bilik2 2 da pn
aku ngan tunang aku cat..
punyer rr semangat..dpt2 kunci uma jek..
terus g kdai cat..
lastly..nk pkai wallpaper gk..
mmg m'bazir jek kn..

nsib baik abg wallpaper 2
still bg kitorg price yg sma cm dlu..
yek rr dlu time promotion homefair..
klu x..mmg x b'baloi rr..
mahal gile 2 klu normal price..

tp xpe rr..wt uma biar skali arung..
yg nk duduk pn nnt diri sndiri gk kn..
uma cantik..tenang jek nk duduk..
lg pn klu berabis utk
 kepuasan diri sndiri xper..btul x??


tgk rr ni..cantik2 wallpaper yg ada..rambang mata wooo!!!




tgk rr..sampai bersepah2 katalog wallpaper 2 kitorang kejekan..


ni antara design yg aku choose..hehe..




ni wallpaper b4 ni.. 
yg da pn selamat di tempatkan kt uma kami...:)