untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 19 November 2009

ALAHAIIII...TUNANG AKU...DEMAM YG X MEMBAWA MAKNA..


Da lama x update blog ni kan...
mmmph..lately ni aku mmg bz yg amat..
ngan tunang aku demam..
ngan mn nk kna jga bdk2 keje..
so..mmg x sempat rr nk nyentuh laptop..
apatah lagi nk update blog..

lg pn xde cite menarik yg nk dikongsi..
yek rr 5 ari tunang aku demam..
tunang aku 2 mmg jarang demam..
tp klu demam..mmg teruk sgt..

so aku rr kna jd doktor dn nurse nya..
sentiasa kna msk kn bubur utk dia..
drive kn ke sna sni utk dia..
tp xpe rr..time aku demam pn..
dia jaga aku ngan baik gak..

alhamdulillah..arini dia da sihat sepenuhnya..
tinggal batuk2 jek..
lega ati aku..takut gk klu x baik2..

tp ada bnda yg aku sgt2 x puas ati
pasal tunang aku ni..
korang bayangkan rr..
ari ke 3 dia demam..
bole plak dia suruh aku temankan dia
g tukar ekzos kete dia kt TMN U SKUDAI..

Ya Allah..mmg angin btul aku di wtnyer..
demam2 pn still bole nk g setting kete dia 2..
aku mmg xleh ckp apa rr..
sbbnya..bila dia kata nk 2..
xkn sesekali pn pndirian dia berubah..
pening akuuuuu...

da rr kna menunggu 3 jam..
eeei..bosan sungguh!!..
yg dia even demam pn..
wt konon2 tabah..
mmmmph...ntahh rrrr....


tgk rr 2..terpaksa wt2 tabah..padahal tgh demam teruk 2..



aku...pn t'pksa wt2 tabah kna menunggu 3 jm..
dlm ati..tuhan jek yg tau...huhuhu...



kete yg tgh di tukang utk di tukar ekzosnya...