untuk suke2 ajerrrr...

Sabtu, 27 Februari 2010

BULAN TERAKHIR SEBAGAI TUNANG ORANG....


26/2/2010..genap r 7 bln aku jd tunang org..bln ni adalah bln last aku jd tunang org..coz next month aku akn b'status wife org plak..huhu..berdebar2 rsanya..xcited pon ada gak..yek rr nk jd isteri kepada org yg pling kite cintai..sape yg x teruja kan..da tinggal 3 minggu jek ari perkahwinan kitorang..bz yg teramat sgt skang ni..tp kna pndai2 handle msa r kan..ingat mmg x smpat nk celebrate anniversary kali ni..coz byk bnda yg nk di wat..but my fiancee beria2 nk ajak g kua mkn gak..so..ikutkan jek r..x sngka rupa2nya dia wat surprised ngan belikan bunga utk aku...sungguh2 hepy+terharu..aku pon x sangka..yek rr da mlm..mn ada kdai bunga yg bukak lg..rupa2nya dia da tempah awl2..so terpaksa r auntie kdai bunga 2 x tutup kdai dulu sbb menunggu dia..dia cakap sbb ni kali terakhir anniversary sbg tunang dia..bln dpn da jd wife dia..so dia kna wat hadiahkan aku bunga bg aku suka..hahaha..ada2 jek tunang aku 2..BTW..thanx dear..dats y i luv u sooooo..much!!!!..pas 2 weols pon g mkn2 steamboat kt tmpat pebret dia restoran rawa..hepy sgt2 kt dlm kete sbb dpt bunga..padahal bunga yg dia bg msa 14.2 pun lom layu lg..:)..wat tunang aku yg aku syg.."hepy anniversary abg..pasni bila da jd husband n wife..kna smbut anniversary setaun skali jek rr plak..semoga ari2 yg ditunggu akan tiba jua..luv u 4 eva..."


semoga abadi...

bunga ros merah..cam tau2 jek aku pakai baju merah mlm 2..hehe..

kt resroran rawa..