untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 10 Februari 2010

BERAKHIRNYA SEGALA PERSOALAN...


mmmmphhh..da tinggal x bape ari lg aku nk melangkah ke fasa baru dlm kehidupan..bz 2 mmg xleh ckp rr..x menang tgn di wat nyer...alhamdulillah..akhirnya di hujung2 umo 20-an ni..( msh nk guna no 2 tu..apsl x tulis di awal2 umo 30-an??? hahaha...mcm tua sgt donggg)..bakal bertemu jodoh juga aku dengan insan yg aku cintai..INSYAALLAH..persoalan yang bakal t'jawab kepada org2 yg b4 ni sbuk tya aku soalan2 yang aku letih nk jawab..'BILA NK KAWIN?..BILA NAK KAWIN?.' pasni da lega rr kot sbb x dgr lg soalan2 2..huhu...ops..mgkin x gak..mcm kwn aku yati ckp..(haha..Ti aku da wat da en3 ni utk ko )..:)..bila lom kawin..org akn sbuk tya bila nk kwin..bila da kwin..tya plak bila nk dpt baby..bila da ada baby..tya plak bila nk tmbah baby lg..sbnrnya org2 kt sekeliling kite mmg x abis ngan soalan2 yg cm 2 kn..sume 2 keje Allah..bkn kita yg tntukan..sumenya b'gantung pd nasib dan rezeki..lmbat atau cpt..bkn ke itu sume da t'tulis dlm takdir idup kite..kita cuma mmpu merancang jek..yg lain2 2 bukan kudrat kite nk melawan ketentuanNya..apa yg pnting..kite kna rr byk2kan b'doa pdNya..aku pun x kisah even umo aku da masuk 30 taun baru nk kawin..at least aku da b'sedia dr segi fizikal dan mental..p'kahwinan bkn bnda yg leh di wat main2..byk bnda yg kna amik kira..bkn main redah jek..ye x??? xmo rr kawin 2,3 taun pas 2 divorce..harap2 bnda 2 xkn b'laku pd aku dn gak kwn2 aku..nauzubillah mizalid..aku pun hepy bila tgk sume kwn2 aku bhgia ngan family diorang..yg mn dulu b'2..da pn b'3..b'4..hehe..apa pn yg pasti..biar rr hubungan kite sume sentiasa diberkati olehNya dan akan kekal hingga ke akhir hayat...AMINNNN....