untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 1 Februari 2010

BATU PAHAT MALL-PART 1



oh..sbnrnya aku g BP MALL bukan rr sbb nk b'shopping..acctly xtau nk watpe mlm 2..di sbbkan tunang aku xde g pahang utk urusan beli lembu..so aku pun keboringan rr ditinggalkan..huhu....aku pn apa lg..ajak rr adik2 aku g bp mall yg da bgtu lama x aku kunjungi..sampai2 jek sana..rupa2nya bp mall tgh adakan sale giler2..mmg ramai sgt2 org yg dtg..myb sbb taun baru cina da pn nk dkt..dgn sale yg maha hebat lg..so mmg rr org b'duyun2 dtg..aku yg konon2nya hanya nk window2 shopping..t'jebak rr gak m'beli 3 psg kasut dan beberapa helai t-shirt utk aku dan tunang aku..sbnrnya aku pn da lma x beli brg..biasa r semenjak bz jek lately ni..so mmg xde msa rr nk g jln2 shopping complex..2 yg bila dpt peluang rsa cm syokk bangettt!!! hehe..:)

aduh..rsa cm nk beli sumenya...

best mmg best..tp crowded giler...

t'jebak gak beli kasut..xleh tahan beb...

kasut yg berjaya aku bwk balik..:)

masa untuk balik...