untuk suke2 ajerrrr...

Ahad, 21 Februari 2010

TAK SABAR MENGHITUNG HARI..


arini genap tinggal sebulan jek lg nk menjelang ari bersejarah aku..mcm2 perasaan aku skang ni..gembira..gementar..berdebar2..x sabar..sume perasaan pn ada..bz 2 jgn cite r..smpai x mng tgn aku di watnyer..smlm borang kawin pon aku da amik kt pejabat agama kluang..alhamdulillah..sume persiapan b'jln dgn lancar..kad jemputan pon da siap..tggu nk edar jek..mgkin awal bln dpn kot..so..pd kwn2 aku yg da x sbr nk tggu kad jmputan aku 2..sabo2 r eh.. aku akn letakkan kad 2 kt blog nih pd awal bln dpn..so tgguuuuu k..hehe..mgkin aku x smpat nk update blog nih menjelang ari2 terakhir aku nk naik pelamin..phm2 jek r kan..mst aku bz..mn r nk smpat jenguk2 blog nih..doakan smoga mjlis 2 nnt akn b'jalan dgn smpurna..rsa bgtu x sbr mghitung ari utk menantikan detik2 terindah 2..semoga jnji yg dimeterai ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat..INSYAALLAH..