untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 17 Februari 2010

SELAMAT MENYAMBUT HARI KASIH SAYANG....


sebetulnya aku nk tulis HEPY VALENTINE'S DAY utk heading en3 ni..tp bila pikir2..mcm x sopan plak ayat 2..so wat sume kwn2 aku yg aku sayangi..selamat menyambut HARI KASIH SAYANG..ha..sweet skit bunyik nya kan?..sbtulnya mmg kite x bole nk celebrate valentine's day ni..sbb ianya bukan rr budaya kite..bila umo da semakin meningkat ni..rsa cm da x berapa sesuai nk celebrate bnda2 cmni..time muda2 dulu bole rr..huhu..bg aku..ari2 adalah hari kasih syg..x semestinya kite nk kna ada ari2 t'tntu utk tunjukkan syg kite pd seseorang kn? kdg2 syg x semestinya kite kna luahkan dgn perkataan..atau ditunjukkan dgn pemberian hadiah atau brg yg mahal2..dgn perbuatan pn kite leh tunjukkan syg kite..bila kite jga org yg kite syg..ambil berat..dan saling menerima..itu sudah cukp membuktikan kasih syg kite..cuma kdg2 sbg perempuan..kite nk gak minta diberi perhatian kn..:)..bila pasangan kite tau menghargai kite..alangkah bahagia dan bertuahnya kite..wat tunang aku..thanx a lot sbb bg bunga n present pd aku..taun ni dia bagi pada 15/2/2010..sbb katanya kite da x bole nk celebrate VALENTINE DAY mcm msa zaman kite b'cinta dulu..hahaha..even sbnrnya dulu bkn rr b'maksud nk celebrate o wat..just 4 fun n suker2..pape pn sbnrnya t'pulang rr pd individu 2 sndiri mcmn nk mentafsirkannya rite? tepuk dada tanya selera...


present dr tunang aku yg awl2 lg dia da sound
"yang..ni bkn adiah valentine tau..ni adiah saje2"
(hahaha!!!..bole gitu???..)

suker ngan kotak CABTREE EVELYN 2..comel sgt!!!