untuk suke2 ajerrrr...

Sabtu, 20 Februari 2010

DECO!! DECO!! DECO!!


acctly..bkn rr deco amende pon..just tmbah2 ape yg patut jek..ksian plak bila tgk kolam baru mak tunang aku (umi) cm kosong jek..so aku ngan tunang aku pon tolg rr ceriakan skit kolam 2..umi baru jek wat kolam 2..bkn murah tau..20k 2...fuh! klu aku mst x t'buat agknya..hehe..tp da umi minat..x kisah r kan..lgpun bkn utk sape..utk kepuasan diri sendiri gak..yg cantik pon uma sndiri gak..ye x?? :)..ptg 2 kitorang ngan abah da pon m'borong brg2 kt aitam utk mencantikkan kolam 2..so pas balik kje jek..aku ngan tunang aku pon terus cabut ke Kulai utk tlg abah ngan umi..bila da tambah eksesori skit..baru rr cm comel skit kolam 2..hehe..cuma nk kna beli ikan jek lg..bila da ada ikan nnt..mst kolam 2 b'tmbah ceria..so ni rr gambo2 kitorg msa gotong royong cantikkan kolam umi ari 2...:)

kolam b4 decoration..

after decoration..

ntah pape rr yg aku ngan tunang aku wat..

setelah keje selesai..

kolam da cntik..2 yg amik gmbo dpn kolam..huhu..