untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 1 Februari 2010

BATU PAHAT MALL-PART 2


lom abis lg citer pasal BP Mall..hehe..sbnrnya aku nk citer yang aku ngan adik2 aku telah pun melepak di OLD TOWN WHITE COFFEE msa kt bp mall 2..ye..old town adalah antara tmpat febret aku ngan tunang aku klu tetiba rsa nk minum white coffee..apa yang aku suker pasal old town ni?? msti r roti bakar..mee curry,mee hoon tomyam..and laksa dia..nyum nyum..best sgt2!! air plak aku paling suker hazelnut white coffee dia..tp white coffee dia mmg sdp rrr..klu korang x caya..korang try rr..:)..bila sesekali b'kumpul ngan adik2 gini..havoc gak rr suasana..pas kenyangkan perut weols pn balik..xleh lma2 sbb time 2 pn da dkt kul 11..kang bising plak cik abg..klu dgn dia lain rr..:)..

snap pic dulu....

order mee curry and hazelnut white coffee blended..