untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 22 Februari 2010

BOBBY BROWN CLEANSING OIL


ok..sbnrnya aku nk kongsi ngan korang sume psl produk cleanser drpd BOBY BROWN nih..mmg aku suke sgt2 kt produk ni..aku t'jebak beli bnda alah ni msa g mid valley ari 2 rr..memula ingat xmo bli..tp try jek rr..produk ni bgus sgt2 coz..dia leh tanggalkan mekap2 yg ada dgn cpt..even pkai mascara waterproof skali pon..ianya akan melt ngan sng..dan dia b'tindak sbg cleansing skaligus..b4 ni klu aku nk semayang or cuci mekap..t'pksa rr tenyeh mekap remover dlu..then bru cuci muke..skang da xyah da..trus cuci muka ngan cleansing oil ni..smkin sng kje aku..hehe..even produk ni berasaskan oil..tp ia x rr b'minyak mcm yg kite sangka..mmg dia x b'buih..tp bila da cuci ngan cleansing oil ni..mmg muke terasa bersih sgt2...x cya..cuba rr.. ;)


BOBBY BROWN CLEANSING OIL..