untuk suke2 ajerrrr...

Sabtu, 30 Januari 2010

CELEBRATE ANNIVERSARY @ RESTAURANT STEAMBOAT RAWA...



diam x diam..da 6 bln aku melangsungkan pertunangan aku ngan org yg paling aku sayangi dan cintai..da tinggal sebulan lebih jek lg status aku akan berubah..drpd mnjadi tunang org..da mnjd isteri org..terasa begitu cptnya msa b'lalu..kemeriahan msa b'tunang dulu still terasa..rasanya penat msa wat preparation msa b'tunang dulu pn lom ilang lg..6 bln..mcm2 perkara telah b'laku..mcm2 dugaan gak yg dtg..cuba menguji sejauh manakah kite mmpu dan sabar dlm menghadapinya..ALHAMDULILLAH..segalanya masih berada dlm keadaan yg terkawal..dan aku harap..biarlah dugaan 2 xkan dtg menjenguk lg..(wah emo plak aku ni..hehe..) k r..actly aku nk cite psl celebration anniversary aku yg ke 6 bln ari 2..aku ngan tunang aku da pn g kt restoran febret tunang aku iaitu RAWA..bln ni kitorang lewat skit celebrate..coz masa x mengizinkan..mcm biasa rr..mkn steamboat..kt sni mmg terkenal ngan dia pnya steamboat..sape2 yg suke mkn steamboat 2..leh rr sesekali lepak kt sni..pas abis mkn 2..kitorang jln2 g Jb plak..mlm 2 mmg blik awal rr..sbb soknya Mira da kna sekolah..kitorang plak kna kje..huhu..



bila tengok steamboat ni..lapo lak rase..
 
 amik2 gambo dulu.. 
nyum2!!..sedapnyerrr mkn..
 time 2  back home!!!...