untuk suke2 ajerrrr...

Ahad, 10 Januari 2010

HEPY BELATED BESDAY WAN...



mlm ahad td..aku telah pn menghadiri jamuan mkn2 yg dibuat oleh kwn aku iaitu Wan..sbnrnya b'tujuan utk celebrate besday dia yg jatuh pd 07/01/2010 aritu....(even Wan x ngaku..tp aku tau..jgn mara eh wan..nnt x comel lg..hahaha!!!) hanya dihadiri oleh teman2 rapat sahaja..even majlis 2 kecik..tp sgt happening dan semestinya besday girl sgt2 gembira kan??..hehe..pape pun..hepy belated besday 2 my fren Wan..thanx sbb sudi jmput aku dtg n the most important is..ko da letakkan aku as ur close fren..even aku baru kenal ko..tp mcm da knal lama jek...cm terharu btul ngan kesudian ko jadikan aku sbg salah sorang kwn ko...:)..semoga persahabatan kite ni akn berkekalan selamanya..insyaAllah...


bersama besday girl...

Mumy Nenny (yg gak salah sorg besfren Wan) Wan dan aku...

x abis2 nk posing..hehe..

suasana jamuan...

dlm keta time nk balik...

present x seberapa utk besday girl...