untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 28 Januari 2010

BILA LAPTOPKU MULA MERAJUK...






ALHAMDULILLAH.....
setelah hmpir seminggu lebih laptop aku meragam..akhirnya dia telah pun pulang kepangkuan aku semula...terasa bgtu payahnya ari2 aku tnpa laptop ni..:(..sbb 2 rr klu korang tgk aku pnya blog ni x t'update2..mst korang tertanya2 ek..hehe..bknnya aku majuk..menghilangkan diri or yg sewaktu dgnnya..tp sbb laptop kesayangan aku ni tetiba wat hal..anyway thanx 2 HAFIZ..(adik tunang aku)..yg telah pun menolong membaiki laptop ni..dia mmg terrer dlm bab2 baiki komputer ni..so klu sape2 yg ada masalah nk baiki komputer atau laptop..leh r contact dia eh..(wah promote plak..apiz..jgn mara eh..)..so psni xde rr aku sedey2 lg..yek rr lgpn laptop ni present drpd tunang aku..so sedey sgt2 klu dia tetiba nk majuk2 ngan aku..huhu..