untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 12 Januari 2010

SHOPPING @ AIR HITAM UTK MAJLIS KAWIN..


lately ni aku btul2 bz..yek rr da tinggal 2 bln jek lg aku nk kwin..mcm2 bnda nk wat..mmg x menang tgn di watnyer..sbb 2 rr kdang2 x t'sempat2 nk update blog nih..alhamdulillah..da hampir 70% persiapan da pn di settle kan..hehe..tinggal skit2 jek lg..mmg pening pale nk kawin ni..byk btul bnda nk kna buat..mcm biasa..tempat shopping nk beli brg2 kwin kt mn lg klu bkn kt AIR HITAM kan???..kebanyakan brg2 utk souveniar dan bunga telur aku beli kt Air Hitam jek..mmg rambang mata di watnyer..sume pn cantik2..x tau nk pilih yg mn 1..hehe..so..Air Hitam mmg tmpat yg aku slalu g rr skrg ni..ada jek bnda yg nk dibeli..pd sape2 yg nk kwin 2..aku rsa mmg sesuai sgt rr g Aitam..brg2 dia pn murah2 klu nk dibandingan kt tmpat lain..design pn latest2 gak..xyah nk buang2 duit beli brg kt tmpat yg jauh2..nnt yg dpt pn x b'baloi..apa pn xde..kite jd pengguna ni..biar rr b'belanja ngan bijak kan????..


kt kedai tmpat aku beli barang...


Air Hitam...mcm2 adaaaa...


penat b'shoping..mkn kt Marrybrown yg ada kt Air Hitam..