untuk suke2 ajerrrr...

Sabtu, 16 Januari 2010

PUSAT OPTIK SURIA..


rindu sungguh ngan kedai cermin mata ni..akhirnya aku jejakkan lagi kaki ke kedai ni..bukan utk jd branch manager semula..tp utk ambik contact lens yang akn di bg free oleh adik aku..JAI..sbbnya aku nk pakai c.lens 2 utk amik gambo outdoor sok..klu x di sbbkan nk amik gambo..mmg xde keinginan pn aku nk pki c.lens..even dulu aku keje kt sni..tp aku lgsung xde koleksi c.mata..sunglass atau c.lens pn..sbb aku mmg x minat ngn bnda alah 2 sume..tp malangnya c.lens yg aku b'kenan xde stok plak..nk kna order dlu..last2 yg dpt c.lens free bkn aku..tp adik aku SUZIE..huhu...xpe rr..nnt nk kawin baru pkai order kaler yg aku suke 2..so..utk besok aku nk pkai c.lens ape ekk????

tgk rr mata aku sebelah lain..hahaha..
ni rr kaler yg aku nk 2..tp xde stock..:(

menggamit kenangan silam...huhu..

dgn adikku JAI..yg da pn jd boss kt sni...

pusat optik suria..