untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 1 Mac 2010

KAD JEMPUTAN PERKAHWINAN WATIE N HAZREE...


 
spt yg da aku jnjikan pd kwn2 aku sume..aku akn letakkan kad jemputan aku kt sni wat tatapan uols sume..n yg pntg da tntu2 rr utk invite korang sume dtg mjlis aku 2 nnt..wat kwn2 aku yg jauh 2..aku da pon pos kan kad jmputannya..so korang jgn ada xcuse utk dtg mjlis aku 2 nnt eh..n mn2 yg lom dpt 2..sbr eh..insyaAllah kad 2 akn menyusul gak..dn mn rr tau kot2 aku ada t'lupe nk bg kad 2..inform rr aku..tau2 jek rr..skang ni msa bgtu mncemburui aku..so mmg byk yg lupe drpd yg ingat..so jgn amik ati mn yg dpt dulu..atau mn yg dpt kendian..kad aku ni ada yg utk bg org2 biasa n VIP...so rsa2nya wat kwn2 aku sume..korang mmg berhak utk dpt kad VIP kn...hehe..:)...semoga korang sume sudi2 kn rr luangkan msa utk dtg majlis aku 2 nnt..drpd nikah..mlm berinai sampai rr ari bersanding..souverniar lain2 tau..(ayat2 nk pancing bg dtg..hahaha!!!) so..jgn lupe utk spacekn 20.3..(mjlis nikah-kul 10pg)..n 21.3..(mjlis sanding-kul 2ptg)..utk aku tau..syg korangggg.....mmmmuahhh!!!!


kad biasa...

kad VIP..

kad biasa n VIP..

aku yg begitu teruja ngan kad jmputan sendiri..huhu..

penat gak nk menampal nama2 jemputan..