untuk suke2 ajerrrr...

Sabtu, 13 Mac 2010

PENTINGNYA JAGA MUKE..



bila penat+stress+byk pikir..mula rr pimples nk kuar kn...aku ni plak mmg xleh than klu pimple kuar even kecik ker..ruam ker..pape sje rr yg b'kaitan ngan pimple..mmg aku x sng duduk..mula rr nk bubuh itu ini..lately ni ada ruam2 kecik kt muka..xtau sbb apa..mgkin sbb cuaca skang yg panas gile kn..tp nasib baik bkn jerawat batu..klu x mau meraung aku..jerawat adalah musuh no 1 aku..hahaha...tp alhamdulillah rr..aku da pon jupe penawarnya..skang da xde masalah lg..tau2 jek rr da nk dekat kawin ni..sume nk kna jaga..badan..muka..sng cite dr top 2 toe rr..yek rr sape yg xmo nmpk cantik pd ari kawin kan..cume pesan aku kt semua yg kt luar sna..jgn msa lom kwin jek jaga penampilan..pas kwin..kna rr maintain gak..tul x??? semoga kite sume akan diberi bahagia selamanya...aminnnn...

ni rr kje aku setiap mlm b4 tdo....
biar comot skrg..jgn comot kendian ari..hahaha!!!