untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 26 Mac 2010

MAJLIS BERINAI BESAR 20.03.2010..


setelah selesai majlis pernikahan aku pd pagi 2..mlmnya plak diadakan majlis berinai besar..klu org johor mlm berinai ni mmg biasa rr kiter dgr..rsanya mmg org johor jek kot yg akn adakan majlis berinai ni..kiranya pd mlm 2 diadakan satu majlis b'sanding kecil..ada tepung tawar..dan pengantin akan baling gula2 yg da pon dicampur ngan bunga rampai..mmg happening gilerrr..bertemakan kaler ijau pucuk pisang..mmg aku rsa lain mcm sgt..hehe..sbbnya aku ni mmg x bape suke sgt ngan kaler ijau..tp sbb nk nmpak kelainan..so aku pon saje jek pkai kaler 2..spya org nmpk aku lain..kang org asik ckp..pink,pink,pink,..hehe..but aku suker sgt bila pkai baju songket kaler ijau 2..kaler dia soooo sweet...x sia2 aku mencuba sesuatu yg baru..hahaha..pd kengkawan dan sedara mara aku yg hadir 2..t.kasih bebanyak sbb sudi memeriahkan majlis aku pd mlm 2..ok citer akn bersambung utk majlis persandingan aku plak pd keesokan arinya..klu korang nk tgk gmbar2 aku yg lain..leh rr g jenguk kt facebook aku..staycute_2405@yahoo.com...

amik gambo b4 sanding..
bersama suamiku yg tercinta...;)
my besfren ANGAH (MASURA)
ngan kwn2 baikku yg lain..SUZIYAH,SARAH&FAMILY..
sessi fotografi..
masa rombongan belah lelaki sampai..
kt atas pelamin..