untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 12 Mac 2010

REWANG @ OPIS...



owh..lama sungguh aku x update blog nih..rndu rasanya..bkn aku xde cite nk updated..tp spt yg sume da sedia mklum..aku mmg bz sgt2 skang ni..tarikh mjlis kawin aku pon tinggal x bpe ari lg..alhamdulillah sume preparation b'jln ngan lncar..mmg pas ni aku akn berehat lma rr dr myntuh laptop ni..pas kwin nnt leh rr aku update cite mcm2..hehe..ni kje aku yg aku wat spnjg arini..masukkan pape yg patut kt dlm paper bag utk dibagi pd jemputan yg dtg..ni baru masukkan utk paper bag biasa..lom lg utk paper bag VIP,mlm berinai dan ari nikah..(yg lain2 2 xleh rr aku nk tunjuk kt sni..kang x surprise plak..hehe..ni jek yg aku leh tunjuk..kang korang xmo dtg plak mjlis aku 2 nnt..) mau pengsan aku di watnyer..di sbbkan aku lom cuti kje lg..so t'pksa rr kje2 ni aku wat kt opis..nsib baik adik n tunang aku ada tlg..ringan rr skit beban..huhu..tp pape pon rsa cm puas ati r bla sume bnda kite wat sndiri..rsa mcm b'harga jek stiap apa yg kite wat 2..so pasni tntu rr kite akn hrgai setiap apa yg kite da wat utk majlis kawin kite..setiap pnt lelah dan pengorbanan..dan biar r ini jadi yg terakhir..aminnn...

penat2 pon smpat lagi posing2 2..huhu..

nasib tunang aku ringan tulang nk tolg..thanx dear..