untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 30 Mac 2010

HARI PERSANDINGANKU..21.03.2010


nikah da..berinai pon da..so tibalah saat yg dinanti2 iaitu hari bersanding..mmg gemuruh gak rr time nk naik pelamin..yek rr pengalaman pertama..so sumenya serba mengujakan..dengan bertemakan kaler coklat dan krim..alhamdulillah..majlis pd ari 2 mmg sgt2 meriah..cuaca pon seakan2 merestui majlis kami pd ari 2..klu ari2 sblm ni hujan lebat..tp pd ari aku bersanding 2..cuaca cerah sampai ke petang..sape2 yg g majlix aku 2 berpeluang r juper ngan antu2 yg berkeliaran..mmg menakutkan..2 sume ayah aku pya requested rr..nk pnjt tiang licin rr..apa rr..aku pon ikutkan jek rr..asalkan dia puas ati..ikutkan aku..xyah kot bnda2 cm 2..tp kelakar pon ada..bygkan rr antu 2 leh plak silatkan kitorang yg kt ats pelamin ni..siap joget2 plak..ntah pape..hahaha..yg paling x than..antu2 pon sbuk jd tol gate utk mintak duit tol dari pngantin lelaki..cian btul belah lelaki..mst byk duit tol abis kan..hehe..tp totally sgt meriah rr majlis aku pd ari 2..bersyukur sgt2 pd Allah sbb sumenya b'jln ngan lancar..so..sume mmpi2 ngeri aku selama ni da pon berakhir..dan sumenya aku lalui ngan 1 pengalaman yg cukup membahagiakan sepanjang idup aku ni..pd sume yg hadir..t.ksh byk2 aku ucapkan...so jom rr lyn gambo..

posing2 dlu b4 naik pelamin..

kt atas pelamin..

masing2 kontrol cun/macho..hahaha!!!

masa potg kek..time ni tukar baju kaler ijau..

posing ngan kete pengantin..

ngan kwn2 n jurugambar yg b'tungkus lumus sepanjang mjlis 2..

pelamin sanding n majlis berinai..

kek kawin yg sgt2 aku suker.....comelll banget!!!