untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 31 Mac 2010

AKU YG BERGELAR ISTERI..




dlm sedar x sedar..da seminggu lebih aku bergelar isteri..bgtu pnts masa b'lalu..aku yg dulu berstatus single..tunang org..da pon selamat mnjd isteri org...ALHAMDULILLAH..akhirnya sah gak aku mnjd isteri kpd insan yg amat aku sygi..rsa mcm x cya pon ada..klu dulu nk wt pape leh suke2 ati wat..tp skang nk wt pape nk kna mntk izin dlu..mmg cam sush gak pd mulanya..yek rr x biasakan..skang ni tggjwb da mkin bsr..sume kje uma nk kna wat..msk,kms uma,bsuh baju,iron baju,bsuh pinggan..ya Allah rsanya byk btul bnda yg nk di wat..tp nsib baik rr da biasakan dri dr dlu lg..dan nsb baik gak rr suami aku jenis yg suke membantu..bila da wat kje sama2 2..rsa ringan skit beban..sbnrnya mmg indah bila kite da ada ikatan..nk ke sna sni da x tkut lg..nk wat pape pon da xde sape nk mrh..yg dulu haram..sumenya da ada logo halal..;)..kehidupan rsa lbih selamat dn terjamin..skrg suami da jd keutamaan yg 1st..bila da jd isteri..scra automatic..ada perasaan halus yg sntiasa ingatkan aku utk mnjd isteri yg baik utk suami..setiap mlm sblm tido..aku akn sntiasa mntk maap kt suami klu2 aku ada wat salah sepanjang ari 2..kdg2 cam kelakar pon ada..smpai suami aku ckp aku ni x abis2 mntk maap..yek rr.. 2 lom lg mntk maap klu setiap kali pas solat..:0..xpe rr..sekurang2nya kite sentiasa mencari keredhaan kite utk menggalas peranan kite sbg seorang isterikan..bkn ker syurga seorang isteri 2 di bwh tapak kaki suami..dn aku sntiasa berdoa agar rumhtgga yg dibina ni sentiasa dirahmati dn diberkati olehNya...sempurna sudah rasanya separuh drpd kehidupan aku..semoga Allah sentiasa membantu aku utk mnjd isteri yg solehah..pd kwn2 aku kt luar sna..aku pon sntiasa mendoakan rmhtgga kite sume akan berkekalan dan bahagia hingga ke akhir hayat...AMINNNNN...