untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 23 Mac 2010

MAJLIS PERNIKAHANKU 20.03.2010..


ALHAMDULILLAH..akhirnya tiba jua saat yg aku tggu2 dlm idup aku..pada 20.03.2010..dgn skali lafaz..maka sahlah aku bergelar isteri kpd insan yg amat aku sygi dlm idup aku..iaitu HAZREE BIN YAACOB..perasaan sedih+gembira menyelubungi diri aku sebaik saja aku selamat diijab kabulkan..(aik nape ayat aku skema jek nih???) mmmph..aku sgt2 bersyukur coz mjlis 2 b'jln dgn lncar..even pagi 2 ujan turun renyai2..myb merahmati pernikahan aku kot..hehe..t.ksh x t'hingga kpd sume yg da bertungkus lumus utk majlis ni..wat kwn2 aku yg hadir..thanx a lot..saudara mara..t.ksh krn byk m'bntu..wat suamiku yg tersyg..semoga ikatan yg terjalin ni akn kekal hingga ke akhir hayat..syg jnji akan jd isteri yg solehah dan berusaha utk membahagiakan abg..INSYAALLAH..

hantaran ke dua belah pihak..
time tandatgn borang nikah..
sarung cincin..
upacara batal air sembhyg..
b'sma kwn2 baik aku..
ngan mak n adik2..serta suziyah my besfren..
yati n sarah..pengapit aku yg sama2 'meletop'..hehe..
ni gmbo posing2 sebaik jek selesai akad nikah..