untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 5 Ogos 2010

SAYA SANGAT SAYANG KAMU!!!

mmg aku syg sgt pada kamu...dari dulu kamu selalu menemani tidurku..selalu menemani mlm2ku..slalu berada di sisi aku ketika aku suka dan duka..hanya kamu yg mnjadi tempat aku curahkan perasaan tanpa perlu kamu berkata apa..kamu mmg pendengar yg setia..sbb itu aku selalu syg pada kamu..:-)..teddy bear ni pemberian my hubby ketika awal2 weols kwn dulu..rsanya da bertaun gak teddy bear 2 bersama ngan aku..mmg aku syg sgt ngan teddy bear ni..klu dulu nk tido jek mst nk kna peluk dia..aku rasa teddy bear 2 pon da sebati ngan bau aku..hehe..klu xde dia rsa mcm lain mcm jek..dan bila da kwin..da pindah uma..teddy bear ni aku x bwk sama..but tetiba aku teringat nk amik teddy bear ni kt uma mak..rasa rindu plak kt dia..ksian dia kna tinggal sorang2 kt dlm bilik aku kt uma mak..dan taraaaa...aku da bawak dia kembali ke sisi aku..hubby aku cuma geleng kepala jek..dia kata cam budak kecik..hehe..skang tido bkn jek bertiga ngan bby dlm perut..tetapi da berempat ngan teddy bear skali..:-)..pape pon..teddy bear ni myinpan 1001 kenangan yg terindah..dan kerana teddy bear 2 gak r aku kini sah mnjadi isteri kepada org yg amat aku cintai...:-)..


ni la dia teddy bear kesayangan aku..cute kan???

syg sgt!!!!!