untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 11 Ogos 2010

HARI PERTAMA BERSAHUR


ari pertama bersahur sbg seorang isteri dan seorang ibu..kul 3.30am da bgun utk masak..mmg da plan nk masak apa..so..senang tinggal masak jek..mlm tadi pon da discuss ngan my hubby tya dia nk mkn apa..dia suh msak yg simple2 jek..so aku pon goreng ikan..wat sambal belacan ngan ulam..goreng buncis ngan wat sup kentang+suhun+tauhu kering..dlm kul 4 lebih 2 siap..Amira pon nasib baik senang nk dibangunkan..panggil sekali jek da bgn..mungkin sbb berkobar2 nk pose arini..lgpn seminggu b4 pose lg asik tya pose bila..biasa la bdk2..excitednya mmg lain mcm..harap2 biar la dia dpt pose penuh sebulan ni..aku pon harap dpt jalankan pose ngan penuh taun ni..bkn sng nk dapat pose penuh sebulan kan..al maklum la pompuan..klu x dek krn hal2 darurat..mn kan bisa dpt pose penuh..:-)..even my hubby x bg aku pose arini..tp aku bertegas gak nk pose..dia kata kesian kt bby..tkut bby lapo..lg pon aku kurang darah..dia kata tkut aku pengsan..tp InsyaAllah..aku leh bertahan sampai waktu berbuka nanti..:-)..harap2 bby x meragam la ibu dia nk pose..Alhamdulillah sampai waktu ni aku rasa rilex jek..semoga ibadat pose aku dipermudahkan even aku mengandung ni..AMINNNN..

kacang buncis goreng ngan udang..

ikan selar goreng..
mmg sorang 1 utk kami 3 beranak..:-)

sambal belacan+ulam

sup kentang+suhun+tauhu kering

Amira yg begitu excited nk bersahur..

muke ceria lg 2..