untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 2 Ogos 2010

BILA BERAT TAK NAIK2..



pening bila berat aku x naik2..daripada b4 kawin..sampai da kawin..sampai la ada bby dlm perut..berat badan aku still cm 2 gak..45kg-47kg..arini naik sekilo..sok turun plak..huhu..paling tinggi pon 47kg la..mmg risau gak..bukan la nak sgt gemuk..tp takut kna bising ngan doktor bila da pregnant ni berat aku x naik2..nk kata x kuat mkn..leh than gak aku mkn..tp since pregnant ni rmai yg jupe aku ckp aku mkin kurus..myb coz awal2 pregnant dulu aku xde selera nk mkn kot..tp ni bby da 4 bln lebih..berat aku still gitu gak..sampaikan tiap ari hubby aku akn check berat aku ngan suruh aku timbang berat b4 nk tido..hahaha..(mentang2 la timbang 2 ada kt dlm bilik)..dn kputusannya ttp sama..:-) kekadang 2 saje jek ckp ngan my hubby.."xpe la abg berat syg xnaik2..kang pas pantang xyah susah2 nk turunkan berat badan..kan da jimat duit abg.."..hehe..bole gitu???