untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 3 Ogos 2010

MENJADI PENEMAN UTK SI SUAMI..


da 2 mlm tido lewat sbb menemankan my hubby wat paper work..ingatkan siang jek keje..mlm pon kene keje gak..huhu..nsib baik la aku cuma jd tukang teman..tukang wat ayat dan tukang wat air..sambil temankan hubby aku 2 wat keje..aku pelagi..surf internet jek la jawabnya..2 yg blog aku ni berubah wajah ngan tetiba..klu x jgn harap la aku nk godeh2 blog ni..huhu..rasanya lg 2,3 ari baru paper work 2 nk siap..:-(..ni baru siap suku..ekceli paper work 2 nk dihantar ke KL utk urusan memohon permit bagi pekerja2 syarikat kitorang..mmg byk btul bnda yg nak dibuat..nasib baik la opis mini kt uma ni da siap..so xyah lg nk g opis utk wat kje..skang da leh wat kje kt uma jek..senang skit..agaknya kul bape la mlm ni baru dpt tdo..smlm da la tdo kul 2.30 am..kul 6 da bgn utk uruskan Amira g sekolah..uwaaaaa...mmg penat banget rasanya..tp xpela abg..SEGALANYA UNTUKMU..:-)

khusyuk btul menyiapkan paper work dia..

opis mini kt tingkat atas uma..

lom siap lg aku deco ruang opis ni..

 nk gak bubuh kaler pink2..hehe..:-)