untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 12 Ogos 2010

BERBUKA DI RUMAH MERTUA..


semalam ari 1st pose..dan mcm biasa..slalunya aku akn berbuka kt uma abah umi dulu..mcm taun2 lepas..uma mak ayah aku plak pd ari ke dua..biasa la bila time bulan pose..da jd tradisi..mggu pertama jek mst nk berbuka sama2 ngan family..baru la terasa kemeriahan berbuka kan..seronok gak bila berbuka ramai2 ni..semalam kt uma kulai..aku sampai jek uma umi dlm kul 5.30..lmbat skit coz b4 tu sempat lg ke JUSCO Taman U utk bli barang kt watsons..sampai2 jek uma umi..umi pon da siap msak beberapa jenis lauk..so..tolong mn yg patut jek..x lama family abg Helmee ngan Kak Dina pon sampai..bawak ketam..umi pon masak ketam 2 ngan masak cili..banyak gak lauk yg ada semalam..ada sup daging lembu+tulang, ikan merah msk kari, ketam msk cili, udang putih goreng, rojak tauhu+timun+taugeh+kuah kacang ngan goreng sayur campur..mmg sedap2 kan??? ptg 2 sblm berbuka..aku sempat lg g pasar ramadhan ngan my hubby naik motor..huhu..ingat nk cari kuih..tp xde org jual kuih pon..last2 aku g bli sayur ngan ayam utk bwk blik uma simpang..utk masak lauk bersahur pg nnt..arini turn uma mak ayah plak..wah rasa cam x sabo jek..hehehe..:-)..xde gambo nk upload kt sni..biasa la kt uma mertua..jap lg asik amik gambo jek x wat kje..mati kene bebel ngan my hubby..huhu..