untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 26 Mei 2010

STUDY WEEK..


minggu ni adalah minggu yg paling bz skali..sbbnya minggu ni adalah exam week bg Amira..setiap kali dia nk exam..org yg kelam kabut sudah pstilah abah dan ibu dia..seolah2 kitorang plak yg nk exam..minggu ni..mmg xde aktiviti nk jln mlm..or nk mkn kt luar..hehehe..mlm start kul 8 jek sesi ulangkaji da dijlnkan...acctly bknnya risau apa..risau sbb dia bersekolah rendah CINA..klu sekolah MELAYU mgkin aku xde la risau sgt..dgn xde bekalan pengetahuan asas bhsa cina..mcmn la bdk 2 nk survive..ni gara2 abah dia yg nk sgt dia bersekolah cina..supaya pndai ckp cina mcm dia katanya..last2 aku gak yg t'lopong sorang2 xphm apa pon..hehe..tp ALHAMDULILLAH la..so far rsanya xde masalah sgt dia nk follow up apa yg cikgu ajar..cuma bla time exam ni..aku ngan my hubby kna la sport soalan2 yg bakal keluar..kitorang da ada job msing2..aku akan mengajar b.melayu n b.inggeris..dan subject lain yg b'bahasa cina 2 mmg la kena serah bulat2 kt my hubby..sbbnya aku mmg x phm apa pon..huhu..teringat msa kecik2 time nk exam..bz bca buku dan wat soalan2 tmbahan..skang ni..bila terkena anak yg exam..baru la rasa mcmn perasaan gementar 2 mengalahkan ank yg exam..hahaha...hrp2 mira dpt result yg cemerlang mcm exam penggal yg lepas..(mmg heran sek cina ni bila 1 thn ada 4X exam..)..kena buktikan kt sume org..even x sekolah tadika cina pon..mira dpt score dn kalahkan student2 yg lain..mcm yg slalu aku n my hubby bisingkan..MIRA KENA BAGI ABAH NGAN IBU BANGGA..JGN BAGI ABAH NGAN IBU MALU...semoga anak aku akan sentiasa diberi terang hati dan dipermudahkan semasa belajar olehNya..AMINNN...

soalan2 sport yg dibuat oleh KAMI..

time study mmg xleh memain..
sbb ibu ngan abah dia AMAT GARANG...:-)