untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 25 Mei 2010

BILA AKU SAKIT..


da 2 ari aku xdpt g keje..mknanya da 2 ari gak r aku terpksa direhatkan di rumah oleh mr hubby aku..even ati meronta2 nk g opis..tp apa leh wat..kesihatan x bgtu mengizinkan..dan dgn rs brt ati kena la mengikuti nasihat my hubby yg suh rehat aje kt uma..jgn byk gerak2..jgn wat byk keje..tido aje..mmmph tp adakah aku setega itu...jwpnnya tntu la NO!!..mn bole aku nk diam jek..lg mkin aku bosan ada la..xkn aku nk tido seharian..mmmph..kna pikirkan cara lain..ye even aku x dibenarkan byk bergerak..but aku gerak gak pelan2..hehe..kms uma apa yg ptut..bsuh baju..even my hubby kata biar dia yg bsuh..oh xpelah abg..slalu pon blik kje da penat..xkn sampai ati isterimu nk membebankan dirimu lg..dan..masak..wlupun kdg2 mcm loya bila terbau bau2an masakan..tp kugagahi juga dri ini utk memasak..2 ari kt uma..dpt la msk tghari dan mlm..biasanya klu kje..jarang2 dpt peluang msk tghari disbbkan kesuntukan masa..arini da plan nk msk ikan kembung msk kari + bendi , goreng bayam n wat sambal udang..nyum2..tp malangnya..aku lgsung x berselera ngan sume 2..:-(..kdg2 cm seksa gak bila xde selera nk mkn..rsa nk mkn..tp bila da mkn..terus mcm xleh telan..ada xde terpksa la mkn buah jek..itu jek menu yg dpt buka selera aku..bila la agknya kesihatan nk kembali pulih..byk kje yg nk dibereskan..tempahan canopy mkin bertambah..aduh kesian sungguh bila mengenangkan hubby aku yg xde org nk tolong 2..x sampai ati rsanya biarkan dia kje tnpa aku...sabar eh abg..hrp2 esok syg da ok...:-(..