untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 18 Mei 2010

SEKADAR CORETAN..

ALHAMDULILLAH..setelah lama rsanya aku x mengupdate2 blog ni..akhirnya arini ada gak kekuatan utk kembali menulis...bkn xde citer baru utk di kongsi..byk sgt citer..tp sumenya terperap coz mmg x larat sgt nk ngadap laptop..SELAMAT HARI GURU wat sumer guru2 kt luar sna..bgitu gak ngan guru2 yg aku sygi yg telah mnjdikan aku insan seperti skrg..i'm very appreciated that..even rsanya da bgtu lewat utk aku mengucapkannya....tp jauh di sudut ati..aku bgtu menghargai pengorbanan seorang guru yg telah mendidik aku..

BLN MEI...sprt yg aku bgtau b4 ni..adalah bln paling bermakna bg aku..dan bulan MEI gak r aku mendpt khabar yg paling gembira dlm idup aku..i'm going 2 b a mom x lma lg..ya..saat yg mmg dinnt2kan..yg mmg sntiasa aku doakan slps solat..ALHAMDULILLAH..segalanya termakbul..sgt gembira bila tau yg aku da pun pregnant..melalui fasa2 sbg seorang bakal ibu..mmg suatu pngalaman yg paling mencabar..drpd segi mental dan gak dr segi fizikal..dan pd peringkat ni..aku slalu jek rsa pening..mual dan hilang selera mkn..mmg x terbawak dek bdn..nsib baik aku still bole trun ke dpur utk msak dn wat kje2 uma..dan kdg2 seronok pun ada gak bila my hubby terlalu caring n tatang aku mcm sang puteri..hehehe..ckp jek apa yg nk..mst dpt..oh..tp yg bestnya dia akn ckp..'bkn utk aku..utk baby'..hahaha...mmg notty...dan aku pun slalu akn ckp..'abg..baby nk itu..baby nk ini..'..hahaha...slalu jek nk gurau2 nth pape...di sbbkan aku yg jap ok jp x ni la..da bpe kali percutian aku dibatalkan..smpaikan nk g honeymoon pun..lom ada masa lg..insyaallah..klu xde aral..mgkin penghujung bln mei..2 pun klu aku ok..:-)..

HARAPAN aku..semoga aku dipermudahkan dan dpt menjalani segala ujian dan cabaran ni dgn penuh kesabaran...xde apa yg aku harapkan selain aku,baby dan keluarga aku yg tercinta akn sntiasa dilindungi oleh ALLAH SWT..AMIN......